drunk bitch3s
whatsupp drunk bitch3s

002. nyári haul - avagy, milyen fontosabb dolgokat szereztem be a nyár folyamán

2017. augusztus 28., hétfő; Cara;
0 komment
Az igazat megvallva, eléggé távol áll tőlem a haul-beauty posztok megírása, de úgy gondoltam megpróbálkozom vele. Ez lesz életem első haul bejegyzése, úgyhogy kérlek titeket, hogy adjatok valamilyen visszajelzést, hogy mi az, amin esetleg javítanom kellene. :) 
Nos tehát, akkor kezdjünk is bele. 

A nyáron nem túl sokat vásároltam, mert sok helyen nem voltam, és a legtöbb spórolt pénzemet pedig inkább utazásokra költöttem. Ezért a ruha, a smink, hátrányban maradt, viszont sikerült beszereznem pár talán számotokra érdekes ruha darabot, ugyanis valószínüleg hogy a nagyobb része Magyarországon nem található meg, vagy talán nem pont ilyen formában. Még nem említettem nektek, de én Törökországban élek, és itt is vásárlok. Idén nyáron sikerült megejtenem életem első online vásárlását, mégpedig a wish.com oldalról, amiről azt kell hogy mondjam, hogy bár ne tettem volna. :D 
2 felsőt rendeltem, és egy lyukas harisnyát. Az egyik felsőt már ki is dobtam, tehát azt nem is tudom megmutatni nektek, illetve a harisnya szana szét szakadt, így azis a kukába került, és az egyetlen felső ami még egyszer sem volt rajtam itt van, de csak áll a szekrényembe. - de erről majd később

Nézzük is, miket szereztem be


Kezdjük a sort inkább 3 db beauty termékkel. 2 db matt lipstickről (rúzsról, fogalmam sincs a magyar pontos kifejezését) lesz szó, és egy darab szájceruzához, ami mind a kettő lipsticknél tökéletesen működik. 

Az első ilyen rúzs, az a Rapsodi Love Matte Liquid nevet viseli, és azt kell hogy mondjam hogy talán ez volt a legjobb smink termék, amit az elmúlt években megvettem. A pontos ára, 5 darab líra volt, ami körülbelül 500 forint, de talán még kevesebb is mint 500 forint. Anyukámmal nem sok jót fűztünk hozzá, mert mégis, ilyen áron egy matt rúzs, tudjuk hogy milyen szokott lenni. Hamar lekopik, ráadásul nem egyenletesen, beragad a száj szélekbe, és még a textúrája sem lehet túl igényes. 

Viszont, egy hatalmas pozitív csalódás volt számomra! Amióta megvettem, minden áldott nap használom, és nem tudok vele betelni. A textúrája elképesztően krémes, és nagyon egyszerűen lehet vele dolgozni, a végeredmény pedig szószerinti 24 óra tartósságot ígér. Konkrétan, smink lemosóval dörzsölnöm kellett a számat, hogy végre letudjam szedni, annyira tartós. Találtam egy linket, mégpedig IDE kattintva, ha szeretnétek megrendelhetitek, csak körül kell nézni, mert több Rapsodi termék is akad. (Hozzá teszem, ez a 8 darabos kiszerelés, körülbelül 5000 forint, de biztosan lehet az oldalon olcsóbban is találni) Én mindenkinek ajánlom, tényleg minden tekintetben tökéletesen működik. A színét én legjobban Kylie Candy K lip kitjéhez tudnám hasonlítani, és pontosan ez a szín volt az álmom a Kylie termékek közül. De most itt van, és ezerszer olcsóbban, és tökéletesen működik. 
Honnan: Japon
Ár: 500 forint

A száj-és szemceruzáról pedig ismét csakis jókat tudok mondani. Gyönyörű a színe, nagyon tartós, és elképesztő felkenni, mert nagyon kellemes krémes állaga van. Plusz, még szemceruzának is lehet használni, ami szerintem baromi hasznos ha egy hasonló szemsminket készítenénk, mint amilyen a rúzsunk. De még önmagában is tökéletes fedést biztosít a szánkon, nem kopik le, és egyszerűen imádom. A Gabrini London termékekért pedig IDE kattintsatok.
Honnan: Japon
Ár: 800 forint

A következő szintén "rúzs" vagy micsoda (:D Cara és a beauty posztok!) amihez szintén ezt a Gabrini ceruzát szoktam használni, mert színben nagyon passzolnak. A különbség a kettő szín között, hogy a Rapsodi rúzs amint megszárad, sokkal jobban kivilágosodik a szájon, míg ez a Note Mattemoist lipgloss (tehát egy matt szájfényről beszélünk, nem rúzsról, jolvan Cara, haladsz) megtartja a csomagolásban lévő eredeti színét, tehát a szánkon pontosan ilyen színe van, mint ami a kis tubusban van. A Note márka nagyon elterjedt Törökországban, és én kifejezetten szeretem is, egy kicsivel magasabb az árkategóriája mint egy középárkategória, de úgy gondolom hogy megfizethető. Ennek a szájfénynek az állaga még krémesebb, majdnem hogy azt mondanám habosabb, mint az előző rúzsnak, és természetesen ez is matt. Viszont, ennek a tartósságával már kevésbé voltam megelégedve, ugyanis pár óra alatt egyszerűen felszívódik, vagy eltűnik, én nem tudom, de csak a száj kontúrján marad meg a szín, ami eléggé ilyesztő. Viszont, ha tudom hogy csak 1-2 órára szeretném használni, akkor nyugodtan hozzá tudok fordulni, mert tudom hogy annyit kibír. (Evés- ivás nélkül) Viszont mindezek ellenére, én a színéér vagyok oda, és ez a szájfény megvan már körülbelül, tavaly December óta, és láthatjátok hogy milyen sok van még benne, pedig anyukámmal ezt is közösen használjuk. Nagyon kevés kell belőle, mert tényleg rettenetesen krémes az állaga, és gyönyörűen el lehet dolgozni. Az applikátora (Amit nem fényképeztem le- na de ügyes vagyok -) az nagyon hosszú, és könnyű vele bánni. (Ugyanúgy, a Rapsodi rúzsnál is.)
Honnan: Ezgi shop
Ár: 4.500 forint

Nos, ennyit a beautyról, jöjjenek a felsők és egy nadrág amit sikerült beszereznem, vagy éppen megkaptam ajándékba. 

Az első óriási kedvencem pont a második kategóriába tartozik, ugyanis én ezt a fölsőt még körülbelül fél évvel ezelőtt láttam az utcán egy lányon, és teljes szerelem volt első látásra. Rengeteget gondoltam rá, és hát azt hiszem bevonzottam. Éppen vásárolni mentünk a szüleimmel, amikor is betévedtünk egy eléggé magas árkategóriájú boltba, mivel egy farmer nadrágot szerettem volna venni, de sehol nem találtam, így már úgy voltunk vele, hogy teljesen mindegy hova megyünk, hol vesszük meg, és mennyiér, csak 4-5 óra gyaloglás után találjak már egy olyan farmert ami tetszik. Nos, a farmer helyett megakadt ezen a gyönyörűségen a szemem, és azt mondtam, hogy ezt nem hiszem el. Hát itt van. Ez a fölső az. Amikor megnéztük a szüleimmel az árát, akkor egy 'úristen' mosollyal, vissza is tetették velem anyáék a polcra, hogy az biztos hogy ennyiért, nem fogják ezt a felsőt nekem megvenni. Szomorúan kikullogtam a boltból, már farmert sem volt kedvem keresni, és éppen szembe jött velem egy a kirakatba, egy másik boltba, úgyhogy azt elis intéztük. Másnap volt a születésnapom, és az ajándékomat már anyáék pár nappal azelőtt megvették, ezért gondolták úgy,hogy most már plusz még ez is,nem férhet bele.
Másnap reggel felkeltem, és apukám nem volt itthon, anya azt mondta leugrott a boltba. Nem is furcsáltam meg semmi, mert minden hétvégén lemegy általában reggel. Erre, amikor már elkezdődött a szülinapom, látom hogy jön apukám egy a bolt nevével ellátott gyönyörű szép zacskóval, (de nekem felsem tűnt) és átadja nekem. Kibontottam, és elkezdtem sírni örömömben. Tényleg ez volt az a fölső, amit már fél éve kergettem, és sehol sem találtam, és amikor meg megtalálom, akkor közlik hogy nem kapom meg. Hát körülbelül 5 percet sírtam örömömben, megsem tudtam szólalni, és gyorsan utána mentem is áthúzni. 

Tehát, az alap koncepció egy sima, fekete anyagú, kétoldali vállkidobós felső, aminek az ujja
fele háló, és kötött gyönyörű színes virágokkal díszített. Az ujjának az alján pedig picike kis csipkeszerű fekete lógó 'gömbök' találhatóak (Cara tud haul bejegyzést írni). Eddig kettőször volt rajtam, mert nagyon féltem, és vigyázok rá, szóval ez volt a legjobb szülinapi ajándékom. Egyébként a a bolt oldalukat nem találtam meg.
Honnan: M-club
Ár: 10.000 forint
( Ha jól emlékszem )

A következő óriási kedvencem, az ez a kis fekete-sötétkék csíkos crop-top. Az anyaga pamut, és az eleje még nem is akkora nagy cucc, de a hátulja a kedvencem. Az alap koncepció egy pamut fekete-sötétkék függőleges csíkozatú crop-top, két váll kidobós, és a tetején, illetve az alján van egy összehúzás, ami egyébként baromira karcsúsít. 
Körülbelül 1 hónapja vettem meg, és rengetegszer volt már rajtam, mert nagyon szeretem. Még akkor is jó, amikor egy kicsit hűvösebb van, egy magasított derekú farmer nadrággal, mivel az anyaga pamut, és eléggé jól megtartja a meleget hűvös időkben. Sok mindent igaziból nem tudok róla írni, története nincsen, egyszerűen csak szerelem volt ez is első látásra, és muszáj voltam megvenni, ráadásul az egyik kedvenc boltomban. 
Alapból nekem Magyarországon a Tally Wejil és a New Yorker, illetve a Bershka volt a kedvenc boltom, de Törökországban például nincs is New Yorker és Tally Wejil, és Bershka pedig csak a fővárosba, ahova hétvégente megyek, de akkor sem mindig vásárolni. Így tehát, a kis városomra szűkül a kör, és itt bizony nem sok választék van boltok terén, viszont a boltok jól megvannak tömve. 

Akkor meg is mutatnám ennek a picike gyönyörűségnek a hátulját is, ami engem nagyon megfogott. Tulajdonképpen, nem túl bonyolult megoldás, viszont szerintem annál jobbpofa. A hátának a közepénél van egy nagyobb lyuk, amiből igazság szerint kilátszódik a melltartó hátsó része, de én ezt úgy szoktam megoldani, hogy van egy nagyon szipi-szuper melltartóm, amihez egyáltalán nem kell pántot hordanom, így általában a melltartóm hátsó részét lejjebb szoktam húzni, így egyáltalán nem látszik ki. Az anyag kettő oldalát egy  gyönyörű, köthető fehér anyag köti össze, amit általában én masni formára szoktam kötni. Ez azért praktikus legfőképp, mert hogyha valakinek esetleg nagyobb egy kicsit a háta, vagy pont hogy kissebb, akkor méretre tudja igazítani a felsőt.
És nagyon beleszerettem amikor megláttam, és a tetején is ilyen csipke alakba esik le az anyag, ami szerintem mégjobban feldobja az egészet. :)
Honnan: Acelya
Ár: 2500 forint


A következő felső pedig egy nagyon különleges darab. Egy nagyon vidám, színes, bohókác felsőről van szó. Az anyaga ugyan egy kicsit műanyag, így hamar beleizzad az ember, de mégis egy napot simán hordható, ha nem 50 fokok vannak kint. Ez is egy crop-top, és ennek a különlegessége hogy oldalt cipzáros, és az elején végig egy V alakban rámegy pluszba még egyszer az anyag, ami nagyon bohókássá teszi az egészet. Az alja pedig egy gumi, ami nem túl nyúlékony, tehát ennek a mérete a test alkatodhoz tökéletesnek kell lennie, mert nem nyúlik, ha pedig eláll, mivel crop-top, az elég bénán néz ki. Én ehhez konkrétan egy rózsaszín-narancssárga árnyalatú szem sminket készítettem, és egy kék a térdénél kiszakított magasított derekú farmert húztam, egy fekete sportcipővel. :) Eddig egyszer volt rajtam. 
Honnan: Acelya
Ár: 1500 forint



A következő ruhadarab, egy nadrág lesz, amit ajándékba kaptam az unokanővéremtől, mert

annyira megtetszett, és látta rajtam, így odaadta. Erről a nadrágról lenne szó. Egy fekete színű, hihetetlenül lenge, gumis, és trapéz nadrágról beszélünk, aminek sajnos az anyagát nem tudtam megállapítani, viszont egy csöppnyit, tényleg egy csöppnyit átlátszó, és elképesztően jól beengedi a szelet. Magasított derekú egyébként, és én ezt nyaraláson hordtam utoljára, egy fekete, rövidujjú crop-topal, amiből a hasam felső része (?!) kilátszott, illetve a piercingemnek az első kis fém golyója fent. (?!:D) Nagyon szeretem ezt a nadrágot, saruval szoktam hordani, igazi hipster, és bohókás stílus, és én oda meg vissza vagyok az ilyenekért. Sajnos a fénykép eléggé rossz minőségű, máskor jobban odafigyelek a megvilágításra.:) 
Honnan: Unokanővéremtől, nem tudom pontosan :D
Ár: Sajnos ezt sem, nem árulta el.. :D





És a legutolsó darab, amit a wish.com oldalról rendeltem, és egy óriási csalódás lett. Ehhez sok
mindent nem szeretnék fűzni, a lényege az, hogy egy folt van a jobb mellkasi részén, a fűző nagyon bénán van megoldva, illetve a színe sem tetszik. Teljesen műanyag, tehát felhúzod és 2 perc után már büdös is a fölső, és egyszerűen utálom. Nem tudom minek van még a szekrényebe, talán ezt várta,hogy bemutassam nektek, hogy ilyent bizony ne vegyetek! :"D
Honnan: Wish.com
Ár: 2500 forint


Nagyon szépen köszönöm hogy velem tartottatok, és hogy elolvastátok. Ha bármilyen tanácsotok van, azt várom kommentben, vagy chatben, és remélem hogy tetszenek az ilyen haulos posztok tőlem is. :) 

Nem egy megszokott dolog, és első ilyen posztom is volt, én olyan 70%-ra vagyok magammal megelégedve. :D 
De azért, remélem hogy nektek elnyerte a tetszéseteket. 
A következő bejegyzésemben hozok nektek 80 unatkozás elleni módszert. ;) Érdemes lesz vissza látogatni :)

Címkék: ,


VISSZA ELORE